Mededelingen

-------------------------------------------------------------------------------------

NEDERLANDSE  PRODUCTEN

Het een en ander is veranderd dus ATTENTIE
.
Ons "winkeltje " is geopend tijdens de opening van de bibliotheek.Openingsdata en tijden staan in de Nieuwsbrief vermeld.Ook kunt U inkopen doen tijdens de 'casual Friday'van 20.00 uur tot 21.00 uur.
U kunt uw bestelling doorgeven op nvignp@gmail.com of telefonisch (indien niet anders mogelijk)
naar tel. 210 9829558 Ria van de Logt.

Op de website staat een voorbeeld (van een zeer uitgebreide!) bestellijst die kan worden ingevuld en als attachment naar bovenstaand emailadres gestuurd kan worden.
Dan ontvangt u een emailbevestiging van de genoteerde bestelling met prijsindicatie en verwachte leveringsdatum. Dat zal weer eens per maand zijn maar afhankelijk van de vervoersmogelijkheden.
Indien u die niet ontvangt, is uw bestelling dus niet ontvangen.
Nadat de bestelling is verwerkt krijgt u een email met bevestiging van de definitieve bestelling met prijzen en leveringsdatum.
Voor het ophalen van de bestellingen kontakt opnemen met Jose van Bastelaar Tel. 6973059024 of 2107758192.
Het is dan aan u om dan zo snel mogelijk de bestelling op te komen halen en ook de houdbaarheidsdatum valt onder uw verantwoording! Wij kunnen geen garantie leveren voor de datum van de produkten die aan ons geleverd worden .
Vanaf het moment dat de produkten in Nederland geleverd worden tot aan de dag dat ze hier aankomen moet u minstens een week – in speciale gevallen zelfs 2 weken rekenen (dit vanwege vertraging in vervoer ivm stakingen, plaatsgebrek bij grote bestellingen ).
Produkten worden niet op krediet geleverd en gedane bestellingen moeten worden opgehaald, gechecked en afgerekend zijn voor deze worden meegenomen, daarna wordt geen verantwoording door ons genomen .
Vrijwilligers met een flexible rooster bij het laden/lossen en het bereiden van de bestellingen zijn van harte welkom! Het is een heel karwei. Mocht u ons dan ook daarbij willen steunen en op maandags – dinsdags een flexible rooster hebben, dan zal uw hulp zeer gewaardeerd worden! Opgeven bij Jose   tel.6973059024
Tot slot ter herinnering : ALLEEN LEDEN MOGEN VAN DE NEDERLANDSE PRODUKTEN GEBRUIK MAKEN EN ALLEEN VOOR PERSOONLIJK GEBRUIK!

Taalcursussen bij de Nederlandse vereniging

Nederlands voor beginners en Nederlands voor gevorderden.

Ολλανδικα για αρχαριους και Ολλανδικα για προχωρημενους.

Θελετε ως
Eλληνοφωνος (η) να πατε στην Ολλανδια για διακοπες, δουλεια η σπουδες;

Ελατε στον Ολλανδικο Συλλογο να μαθετε τη γλωσσα και να κανετε τη ζωη σας εκει πιο ευκολη.

Θελετε να μαθετε τα Ολλανδικα με μοντερνο, κοινωνικο τροπο σε ευχαριστο περιβαλλον;

Ελατε να μαθετε τη γλωσσα στον Ολλανδικο συλλογο!

Εγγραφες στην καθηγητρια Μαριελλε Ντρισσεν: τηλ:  2107019760, 6972056773

Η στο email του συλλογου:
nederlandseverenigingingr@gmail.com
'η της Μαριελλε Ντρισσεν:
jomapane@hotmail.com

Griekse les voor beginners en gevorderden.
De cursus is nog niet van start gegaan en er zijn nog geen dagen/tijden bekend.
Geinteresseerd? Neem contact op met Katerina Papadopoulou via de Nederlandse Vereniging: nederlandseverenigingingr@gmail.com

Beste Nederlanders in Griekenland,

Alstublieft, het nieuws van van de Nederlandse verenigingen in de wereld. Stuur dit proefnummer gerust door naar andere Nederlanders. Wilt u de nieuwsbrief blijven ontvangen? Kijk dan hier en meld u snel aan! De redactie

Nieuwsbrief ministerie van Economische Zaken